Către, Redacţia „Condeiul ardelean”

Azi, 07.06.2010, am avut neplăcuta ocazie să merg la magazinul TRIDENT, unde, în baza reclamei găsite în cutia poştală, doream să fac cumpărături.
Când am ajuns în faţa rafturilor, timp îndelungat am căutat mărfurile preferate, dintre care multe nu aveau eticheta din „Revistă”; exemplu pateu cu 1,50 lei bucata.
Când am ajuns la casă şi am achitat peste 60 de lei nu am fost atenţionat că îmi oferă 5 bucăţi mititei în curte, gratuit; din propria iniţiativă am mers la biroul de la intrare, unde mi-a fost oferit bonul „Talon gratuit mititei”. Când am mers în curte, femeia care trebuia să mă servească, pe un ton nesuferit, mi-a spus: „Să reveniţi mai târziu că nu mai avem mititei”. Eram două persoane în acel punct de deservire, care te admirau în tihnă.
Revoltat fiind, am mers şi am trecut în Registrul de reclamaţii părerea mea umilă.
Rog să popularizaţi acest mod „exemplar” în care se prezintă un magazin ce cu regret se numeşte „TRIDENT”.

Cu deosebită stimă,
Dumitra Gheorghe,
Sfântu-Gheorghe